Bariery napotykane na rynku amerykańskim.

Typowe przeszkody i bariery na rynku USA

Decydując się na wprowadzenie swojego produktu lub usługi na rynek USA, przedsiębiorcy napotkają przeszkody i bariery. Oto kilka z nich:

  1. Nieznajomość amerykańskiego rynku i kultury tam panującej

  2. Nieznajomość zagadnień związanych z handlem zagranicznym (w tym finansowanie, ubezpieczenia, magazynowanie, logistyka)

  3. Znaczna odległość pomiędzy Polską a USA utrudniająca transport towarów i podróżowanie

  4. Znaczna różnica czasu, utrudniająca komunikację z amerykańskimi partnerami (nawet 9 godzin)

  5. Brak zbudowanych relacji z potencjalnymi klientami i kontrahentami

  6. Brak rozpoznawalności marki na rynku amerykańskim

  7. Brak możliwości (lub znaczna trudność) rekrutacji amerykańskich pracowników

  8. Brak znajomości panujących w USA możliwości biznesowych

  9. Nieznajomość przepisów prawnych, celnych i podatkowych

  10. Kwestie gwarancji, ryzyko odpowiedzialności i roszczeń

  11. Ryzyko dokonania znacznej inwestycji bez gwarancji osiągnięcia rezultatów

Skontaktuj się z nami, a opowiemy jak współpraca z nami pozwala uniknąć wyżej opisanych zagrożeń.

Dodaj komentarz